Styrelse

Styrelsen har till uppgift att företräda föreningen och ansvara för att föreningens organisation, ekonomi och andra angelägenheter sköts på ett betryggande sätt.

Föreningsstämman (årsmötet) hålls en gång per år. Då väljs en styrelse som består av 3-5 ledamöter och 1-2 suppleanter.

Styrelse sedan årsstämma 2022-06-01 är

Bengt Andersson, ordförande (Borensvägen 28)

Linnea Svärd, kassör (Borensvägen 34)

Amanda Nilsson, ledamot (Borensvägen 28)

Matilda Hållén, ledamot (Borensvägen 32)

Erik Dahlrot, ledamot (Borensvägen 26)

Adam Bruce, suppleant

Tapsa Paananen, suppleant

Valberedning: Vakant

Aktuella telefonnummer till styrelseledamöterna finns på namntavlorna i varje trapphus. Ring om det är akut.

Styrelsen nås alltid via brftakern@gmail.com Notera att styrelsen inte bevakar mejlen 24/7, och det kan ta ett tag innan du får återkoppling. Beroende på typ av fråga kommer vi ta upp det på nästa styrelsemöte och kontakta dig efter det.

Är du intresserad av att sitta i styrelsen? Kontakta valberedningen inför nästa årsstämma! Du når den via samma mejl som till styelsen.